וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת NG: מסעדת הבשרים האהובה על הסלבס חושפת מתכונים של המנות האהובות

בשיתוף אמילי צוקרמן

5.8.2020 / 9:54

מסעדת NG, אליה מגיעים לא מעט סלבריטאים ובוחרים את המנות האהובות עליהם: ניו יורק, פריים ריב ופורטר האוס, חושפת את הדרך בה גם אתם תוכלו להכין מנות שף של המנות האהובות, אצלכם בבית

כך מכינים אנטריקוט על העצם במסעדת מG/מערכת וואלה!

מסעדת הבשרים NG, הממוקמת בנווה צדק הציורית, היא אחת המסעדות הוותיקות בנוף התל אביבי, כזו שיודעת להסתכל על הבשר שהיא עובדת איתו כעל אומנות בפני עצמה. אפשר לראות את זה גם לפי הדרך בה הם מיישנים ומעשנים את הבשר. הם מקפידים על כל שלב ושלב, כדי שבזמן שתקבלו את הסטייק לצלחת, זה יהיה, לא פחות ממושלם.

מסעדת NG. יח"צ,
בשר במסעדת NG/יח"צ

לא סתם הרבה סלבריטאים מגיעים לשם עם בני ובנות זוגם. כשהאנטריקוט על העצם מגיע לצלחת, זה וואו - עסיסי, עשוי במידה הנכונה ועשיר בטעמים עמוקים. כל מנה שמגיעה יותר מרשימה מקודמתה. NG כנראה היא באמת אחת המסעדות המתמחות בנתחי בשר שלמים ועסיסיים. לא כל מסעדה בנויה לזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיכל שחר חושפת: "אפקט הרווח הכפול" שגורם לסלבס להתחטב כשהגוף במנוחה

בשיתוף אמילי צוקרמן
סטייק NG. יח"צ,
סטייק במסעדת NG/יח"צ

אז מה בתפריט? בגזרת הסטייקים, תמצאו פילה, נתח קצבים, אנטריקוט וסינטה. בגזרת נתחים על העצם תמצאו "ניו יורק", "פריים ריב" ו"פורטר האוס" ולאוהבי הבורגרים, יש את ה-NG בורגר העשוי מתערובת בשרים מיושנים של המסעדה, שמגיע בליווי לבחירה, גבינת צ'דר ובצל סגול מקורמל ביין. תמצאו שם גם את המבורגר הספיישל היומי ואף מנה צמחונית.

ליד הבשר תוכלו ליהנות מתפוחי אדמה מסוג באטר עם עשבי תיבול, גרטן בטטה וצ'יפולטה, שעועית ירוקה ושום, סלט ירוק וסלט שומר.

אחרי שהפעלנו את הקסם שלנו, הצלחנו להוציא מהשף של המקום מתכונים שבעזרתם, אנחנו וגם אתם יכולים לנסות להכין בבית, מנה שלפחות תזכיר לנו את הטעם המושלם שחווינו ב-NG.

על הלוקיישן הוינטג'אי, נווה צדק, כבר נאמר רבות, כך שלרומנטיקנים שביניכם זה יהיה פשוט מושלם. האווירה סופר רומנטית ולא רק בערב, גם בשעות הצהריים וגם בין הערביים, וזה עוד לפני שנכנסתם למסעדה. עיצוב הווינטג' האקלקטי, הקירות המעוצבים והרצפה של פעם, מתחבר בצורה מדויקת עם הנוף הנצחי של שכונת נווה צדק.

לגברים שביניכם, בין אם אתם הייטקיסטים או אנשי עסקים, זהו בהחלט מקום מפגש איכותי לאכילת בשר ואם תרצו, אפשר גם על הבר לצד בירות איכותיות.

NG. יח"צ,
טרטר במסעדת NG/יח"צ

אם אתם מחפשים מקום טוב לצהרי שבת לקחת את המשפחה וליהנות מארחות צהריים משפחתית ואיכותית, זה המקום בשביל זה. ויש להם גם קינוחים שווים לסיום.

אין ספק שהסלבריטאים, יכולים ליהנות פה גם מארוחה טובה ואיכותית, אבל גם מפרטיות וקצת שקט מלב תל אביב הרועשת וההומה. אחרי הכל, מעטים הם הימים שהם לא בצילומים וכשיש קצת שקט והפוגה מיום צילום, במקום להישאר רבוצים בבית על הספה, הם מעדיפים ללכת לאכול בחוץ, אבל עדיף מקום שיחלוק עימם קצת שקט, כי בכל זאת, יכול להיות שמחר הם כבר חוזרים לסט.

כמובן, סלבריטאים שעברו לטבעונות, ביניהם טל גלבוע, מיקי חיימוביץ, עוז זהבי, רותם סלע, לא ימצאו שם משהו שירגיע את רעבונם, אולי מנה טבעונית אחת הקיימת במקום. אבל כשסלבריטאים אוהבי הבשר, כאלה שעוד לא עברו צד רוצים להגיע למקום שמתמחה בבשרים, הם מגיעים למסעדת אנג'י ובוחרים את אחת מארבע מנות הספיישל של המקום.

אז גם אנחנו, עד שנעבור צד לצמחונות או טבעונות, נקפוץ מדי פעם לארוחה רומנטית, נעשה סלפי לרקע הקיר המעוצב ונהנה ממנות שף איכותיות, מדויקות וכאלה שיהיה כיף לדבר עליהן, לפחות עוד כמה ימים אחרי.

וואלה! שואוביז מזמינה קינוח והולכת לנמנם.

שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully