וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של הסלבס לשקעים מתחת לעיניים ב 5 דקות!

בשיתוף אמילי צוקרמן

18.11.2019 / 12:14

אמילי צוקרמן: "מה משותף למירי מסיקה, אביב גפן ורוני דלומי, איזה דירוג אופנתי קיבלה לירון ויצמן ואיזה אוכל הזמינה ניקול ראידמן לאירוע שלה"

מערכת וואלה!

מיכה טרנובסקי, הסטייליסט והפרסונל שופר של הסלבס, בטיפ אופנתי

שאלנו את מיכה איך לובשים טי שירט ועושים את זה נכון?. אבל לפני שנגלה לכם, נראה איזה דירוג נתן מיכה ללירון ויצמן בפינתנו סורי או לסטורי.

"לירון ויצמן לבושה בלוק אחד מדהים ובלוק אחד פחות", אומר מיכה טרנובסקי. "בלוק של הטי שרט והג'ינס הקצר, רואים שהיא הייתה בלחץ ורצה מהבית ופשוט שמה על עצמה מה שיש לה ובלוק השני היא כבר השקיעה המון מחשבה, היא עם עקבים, עם תיק תואם, ג'קט, עם שיער מסודר. נראית מהמם.

ואיך לובשים טי שירט נכון? "את צריכה שיהיה לך את הקו שלך ואת האישיות שלך ושתדעי מה כן יושב לך נכון ומה לא, אם זה יותר צמוד במותן או משוחרר, מפתח גדול או קטן". לשאלתנו, האם טי שירט כדאי להשאיר בחוץ או להכניס למכנס או לחצאית, ענה טרנובסקי: "לרוב בפנים, אבל תלוי לפי המותן ולפי גודל התחת, גם אם זה מכנס, גם אם זה חצאית, לפי המותן והתחת".

ועקבים? "תמיד טוב, מרים אותנו, מקטין את מה שצריך, מצמצם, זה טוב לנו".

וטי שירט לאירוע ערב? "ממש לא. אירוע ערב זה אירוע ערב, את צריכה לבוא פרפקט, לכבד את המקום שאת מגיעה אליו".

סורי לסטורי. יח"צ,
לירון וייצמן - סורי או לסטורי?/יח"צ

גלית רוזנשטיין, מלהקת, בטיפ מעולם הליהוק והאודישנים

שאלנו את גלית איך מוצאים סוכן שחקנים בחו"ל?

"הכי חשוב לזכור, סוכנים שלוקחים כסף לפני שהשיגו לכם עבודה, אלו סוכנים שצריך להיזהר מהם", אומרת גלית רוזנשטיין. "סוכן רציני ייקח כסף רק על עבודה שהשיג לכם". רוזנשטיין מוסיפה שתמיד כדאי שיהיה לכם סוכן טוב בארץ ועדיף שיהיו לו קשרים עם סוכנים טובים בחו"ל וקשרים עם מלהקים ומפיקים בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

בר רפאלי VS מייגן מרקל, איזו הריונית עשתה את זה יותר טוב?

בשיתוף אמילי צוקרמן
יהודה לוי. יח"צ,
יהודה לוי/יח"צ

הוידרים, הגורו של הסלבס לאנטי אייג'ינג, ד"ר צחי וידר וד"ר ענבל גת וידר, בטיפ לפנים

והפעם בפינתם מוגזם או מושלם, הם נתנו טיפ מושלם לטשטוש שקעים וכהויות מתחת לעיניים, מהם רובנו סובלים בשלב כזה או אחר בחיים. שחקנים ומנחי טלוויזיה שלא יכולים להרשות לעצמם להראות רגע אחד עם מראה כזה, פונים לוידרים לפתרון.

לשאלתנו האם זה גנטי או שזה משהו שקורה עם הגיל, ענתה ד"ר ענבל גת וידר: "זה נובע גם כחלק מהליך הזדקנות ולפעמים זה פשוט גנטי. זה לא פוסח כמעט על אף אחד. רוב התלונות שמגיעות זה 'אני נראית עייפה', 'כולם אומרים לי שאני נראה עייף'".

וידר הוסיפה: "קודם צריך לאבחן אם הבעיה היא באמת שקעים. זאת אומרת, האם אכן מדובר באובדן נפח או בכהות. הבעיה יכולה להיות כמובן גם מעורבת. אם מדובר באובדן נפח, אנחנו יכולים לעשות את זה בפרוצדורה שלוקחת 5 דק' והתוצאות הן מיידיות". עוד דבר שתשמחו לדעת, משך הזמן שהטיפול מחזיק, הוא לתקופה ממוצעת של שנתיים, שזה מטורף, חסכוני ולא מעיק.

וידר מסכמת: "צריך למקד את הבעיה ולראות ממה היא נובעת. לפעמים צריך להזריק סביב העין בשביל למזער את הבעיה ואז לטפל ממש בשקע, חשוב לאבחן נכון, חשוב לא להגזים, כדי לא ליצור מראה לא טבעי".

אנג'לינה ג'ולי. יח"צ,
אנג'לינה ג'ולי/יח"צ

עו"ד מירב תותי אשבל, מתמחה בהוצאת אזרחות אירופאית פורטוגלית והמנטורית של הסלבס

עו"ד מירב תותי אשבל, שאחראית בין היתר להוצאת אזרחות אירופאית פורטוגלית בהליך משפטי מדוייק, גם למירי מסיקה, אביב גפן ורוני דלומי, בטיפ מקצועי שיעשה לכם סדר בראש.

תותי אשבל: "הדרכון האירופי פורטוגלי מגיע רק למי שהוא ספרדי, מספיק שסבא או סבתא, נולדו במרוקו, טוניס, לוב, טורקיה. אבל יש דבר אחד שחייבים לשים עליו דגש, דרכון פורטוגלי, הוא דרכון אירופי לכל דבר, לכן צריך לדעת בדיוק לאן לגשת ואיך קודם כל להתחיל תהליך".

לשאלתנו, למה חשוב לעשות את זה עם עו"ד, ענתה: "ההליך לדרכון, הוא הליך משפטי לכל דבר, לכן צריך לעשות אותו רק עם עו"ד. כל ההליך מההתחלה ועד הסוף, נעשה ע"י המשרד שלנו בתל אביב והמשרד שלנו בליסבון בשיתוף פעולה מלא לביצוע ההליך המשפטי".

ומה קורה אם לא נעזרים בעו"ד? אשבל: "אם לא, יש הרבה מאד תיקים שנתקעים בליסבון. וכמובן, זה לא רק למפורסמים, יש הרבה אזרחים שאנחנו עוזרים להם".

דרכון פורטוגלי. יח"צ,
דרכון פורטוגלי/יח"צ

גיא גמזו, שף ובעלים מסעדת האריא וה נו נו נו

בפינתנו החדשה קרובים לצלחת, הפינה בה תוכלו לדעת מהן המנות האהובות על הסלבריטאים, נגלה מה הכין השף גיא גמזו לאירוע הנוצץ של ניקול ראידמן.

גמזו: "ניקול ביקשה להכין נו נו נו קוטור, עשיתי לה ויטרינה מרשימה מאוד, הגשנו מסקרפונה, מקרון פטל ומוס שוקולד מריר ונקניקיות מיני, סלמון מעושן עם שמנת חמוצה, קוויאר ומוס שוקולד שחור. חלק מהמנות מוגשות בנו נו נו וחלק לפי מה שניקול בקשה במיוחד".

ולשאלתנו, מה חשוב שיהיה באוכל המוגש באירוע נוצץ, אירוע קוטור, ענה: "נראות, טעם והגשה הגשה הגשה, הוויזואליות מנצחת".

עד התכנית הבאה, אתם יכולים לשתף אותנו בטיפ שהכי אהבתם ולכתוב בדף הנמצא בתחתית הכתבה, ותקבלו הנחת VIP מהמנטורים שלנו.

ניקול ראידמן. יח"צ,
ניקול ראידמן/יח"צ
שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully