וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית "המנטורים" VS "מומחים פלוס"- מהדורת ספיישל

בחסות צוקרמן הפקות

3.8.2023 / 9:46

הכלי הרגשי שיגיד לכם מה תוקע את העסק, המודל הדו קוטבי שעוזר לעמותות לגייס מיליונים, הקשר בין הידוענית, ליין הרהיטים החדש וענת פרנקל, 3 השאלות שעוזרות לצוותי חינוך לעבוד לפי עקרון שוויון הערך וכך תחסכו עשרות אלפי שקלים בשיפוץ הבית

שוב בתכנית מומחים פלוס, הפאנליסטים שלנו עם העצות שיעזרו לכם לקבל החלטות בעסק ובחיים. ומיד אחרינו תכנית חדשה "המנטורים". תכנית בועטת וקיצבית בה המנטורים שלנו יענו על שאלות שלכם מהבית ויתנו תשובות לנושאים הכי בוערים ויצטרכו לנצח את השעון שנותן להם 2:30 דקות בלבד לתת לכם תשובה מנצחת.

בווידאו: מומחים פלוס/יח"צ
בווידאו: המנטורים/יח"צ

עולם ההייטק- איך מצליחים לגייס כסף ממשקיעים, גם כשהשוק הפכפך? רונן חן, יזם הייטק ומלווה סטארטאפים וחברות בפיתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בווידאו: רונן חן/יח"צ

מהי הסיבה שמונעת מהרבה בעלי עסקים לייצר את הקפיצה הבאה שלהם בעסק. עם עינת דורון, מומחית לקריירה נשית קשובה.

בווידאו: עינת דורון/יח"צ

מה זול יותר? לקנות בית חדש או לשפץ בית ישן? וגם איפה אפשר לחסוך כסף בתהליך ומה הטעות הכי נפוצה כשמשפצים? האדריכלית איריס אבנרי דביר עונה.

בווידאו: איריס אבנרי/יח"צ

ניגע קצת בכסף ונבין מהו המודל הדו קוטבי שעוזר למגייסי הכספים בעמותות להפוך אנשים זרים לתורמים גדולים? ולגייס מיליונים למטרה שלהם? עם שרה רוזנבוים מנכ"לית חב' מליון או דולר והאנרג'ייזר של גיוסי ההון

בווידאו: שרה רוזנבוים/יח"צ

ועכשיו לשלוש המלכודות בזוגיות שחוסמות אתכם מלהגיע לזוגיות האידיאלית, כזו שבני הזוג נמצאים במקסימום הגשמה, זרימה ועצמאות. ו-איך זה קשור לדינוזאורים ומצבי צבירה? עם ד"ר אורית ארבל, יועצת זוגית ומייסדת שיטת המרתון לתיקון הזוגיות

בווידאו: אורית ארבל/יח"צ

ובגזרת עולם העיצוב והאדריכלות, מדוע ידוענים מצליחים מסביב לעולם משתמשים בעקרונות מתוך שיטת האדריכלות הסינרגית כדי לעצב את ביתם? וגם, מיהי הידוענית שהוציאה ליין רהיטים עולמי על טהרת האנרגיה המקודשת. עם ענת פרנקל, חוקרת התודעה ומלמדת את שיטת האדריכלות הסינרגית

בווידאו: ענת פרנקל/מתוך האולפן

זוכרים את הסלוגן מחשב לכל ילד? נראה כי בעידן החדש ישנה מנטורית לתודעה שאומרת "יכולת תקשור לכל אחד ואחת". המומחית להתפתחות התודעה בשיטת תודעה עפ"י מסע הנשמה ומי שלא אוהבת שקוראים לה מנטורית, מיכל מילגרום מור מסבירה.

בווידאו: מיכל מילגרום/יח"צ

בעשור האחרון גם הורים, מורים וצוותי חינוך מבינים, כי נכון ובריא יותר להתייחס לילדים מתוך כבוד הדדי ושיוויון ביחס. זו אכן מטרה מכובדת וראויה, הבעיה? איך מצליחים לייצר דינמיקה כזו ולהתעלות על האוטומטים? דורית כהן חרמון מדריכת הורים וצוותי חינוך לדיאלוג בריא עם הילדים מסבירה.

בווידאו: דורית כהן חרמון/יח"צ

ובנושא זוגיות. איך יודעים שמי שאנחנו יוצאים איתו או איתה הם אכן הנכונים לנו? ומה עושים כשלא יודעים את התשובה, עוזבים או ממשיכים? דנה חיון, מומחית למערכות יחסים, עונה.

בווידאו: דנה חיון/יח"צ

חוויות לכל החיים: פסטיבל כדורים פורחים ודרום ב-10 ₪

כמו שהספקתם להכיר אותי, אני אמא טרייה ואוהבת לצבור חוויות מיוחדות עם הילדים, כאלה שיזכרו לכל החיים. אז היעד הקרוב שלי, שלנו כמשפחה הוא פסטיבל כדורים פורחים בפארק הבשור בדרום הארץ ב 10 וה 11 לחודש זה ולאחריו לחוויות רצופות בשבוע של "דרום ב 10", שמביא איתו שלל פעילויות לילדים ב 10 ₪ בלבד.

לפסיטבל כדורים פורחים בנגב, כבר הרבה זמן רציתי להגיע, אבל החודש בחופש הגדול הזה, אני מגיעה אליו. להגיע אחה"צ כשהחום יורד, למקם את האוהל במיקום טוב ככל האפשר ולחכות לשקיעה, שכך או כך מדהימה בנגב, אבל תוסיפו לזה מייצג ראווה של שלל כדורים פורחים עם האש שבוערת בפנים, אני כבר לא יכולה לחכות ולראות את העיניים של הילד שלי בורקות מהתלהבות לנוכח המראה הייחודי הזה, את קול ההשתאות שלו קורא לי "אמא בואי בואי", כן רק בשביל הרגע זה, שירינתי כרטיסים לפסטיבל הזה.
אבל גם אנחנו ההורים צריכים קצת פאן, אז ערב של מופעי אורות, דמויות לד עתידניות, מופעי לייזר מרשימים, בקיצור, חצי מסיבת טבע עבורנו. ובבוקר, עם הזריחה נצא כולנו מהאוהלים ונצפה בהפרחת הבלונים לאוויר. מניחה שכל אחד מאיתנו יבקש איזה משאלה להגשמת חלום שיש לו בלב וישלח את זה עם כדור פורח שימריא לאוויר.

בווידאו: פסטיבל כדורים פורחים בנגב/צילום: איל בריברם

ולא שכחתי לשתף לגבי "דרום ב 10", אז ככה, במהלך חודש אוגוסט יצאה עמותת התיירות שקמה-בשור, אשר מלווה עשרות עסקי תיירות קטנים בצפון הנגב, הכוללת סבסוד פעילויות וחוויות ברחבי האזור, ולהציע אותן במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד! (בחלק מן האתרים תינתן הנחה של 50 ₪) בין הפעילויות יתקיימו קטיף עצמי של ירקות ופירות, ירי בחץ וקשת, היכרות עם עולם הבירה היין, סדנאות אמנות ויצירה סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, ועוד - כולם בעשרה שקלים!

במבוך מרים יתקיים סיור לילה עם פנסי אצבע בין ערוגות התבלינים, במשק 77 יהיה קטיף עצמי של פטל, בגרובטק אשכול תוכלו לקבל חווית חלל במציאות מדומה, בפני שדות יקיימו פעילות בציר והכנת יין ועוד המון פעילויות מהנות לכל המשפחה.

אתרי הלינה באזור ישתתפו גם הם בפעילות, 10% הנחה על הלילה הראשון ו-20% על השני. ואם כל זה לא מספיק, מי שישן באזור או ישתתף באחת הפעילויות, יזכה גם ל-20% הנחה במגוון מסעדות ברחבי צפון הנגב.

שביל הסלט - קטיף כרפס. דניל אסתריקן פוניה,
שביל הסלט - קטיף כרפס/דניל אסתריקן פוניה
דרום בעשר. איל בריברם,
דרום בעשר/איל בריברם
רון ארט. זוהר חורב,
רון ארט/זוהר חורב
בחסות צוקרמן הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully