וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם העבודה התל אביבי, שבו הסלבס עובדים על סדרות חדשות

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

16.3.2020 / 15:17

אבל לא רק הם פוקדים את המקום. חברות הייטק, כמו WIX ופלייטיקה, חברות אופנה כמו H&M, שגרירים מחו"ל ואפילו צוותי הפקה של עולם הטלוויזיה מהארץ ומחו"ל מגיעים לשם כדי לחשוב מחוץ לקופסא

מייפל. יח"צ,
המייפל/יח"צ

מייפל, בניין באוהאוס מעוצב, המקום שכל תעשיית הבידור החלה להתנקז אליו. שחקנים, במאים ומלהקים. הסיבה? כדי לקיים בשקט את הפגישות והישיבות שלהם מחוץ לבניינים המוכרים בהם הם עובדים. והלוקיישן, איך לא, תל אביב. רוצים יותר ספציפי? לילינבלום 30.

כניסה למייפל. יח"צ,
הכניסה למייפל/יח"צ

אבל לא רק הם פוקדים את המקום. חברות הייטק, כמו WIX ופלייטיקה, חברות אופנה כמו H&M, שגרירים מחו"ל ואפילו צוותי הפקה של עולם הטלוויזיה מהארץ ומחו"ל.

בקיצור, מה לא נעשה כדי לצאת מהקופסא. לצד אנשי עסקים המגיעים לקיים ראיונות ופגישות, תוכלו לראות שם יוצרים, שחקנים ואומנים באשר הם, שמוצאים שם שקט ופרטיות לצד השראה, אל מול הנוף התל אביבי הישן והטוב ומבלי להיות בתוך הרעש של תל אביב הסואנת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לימור חן: אני מעצבת בגדים לסלבריטאיות בעיקר בלילות

בשיתוף אמילי צוקרמן
טום באום, משה אכנזי וקולגה מישראל בידור. יח"צ,
טום באום, משה אכנזי וקולגה מישראל בידור/יח"צ
המלהק מורן מרציאנו בהרצאה. יח"צ,
המלהק מורן מרציאנו בהרצאה/יח"צ

"הכל מתחיל ונגמר באנשים" אמר בעיניים נוצצות איתמר שלו המייסד של מייפל. "יש פה נשמה".
זה החזון של האיש שייסד את מייפל ושם לנגד עינו, עוד שרק חשב על להקים את הפנינה הזו בלב תל אביב והוא בהחלט הצליח, כי כולם פשוט פוקדים את המקום ומרגישים בדיוק אותו הדבר.

אז מה בדיוק יש שם? כנראה מה שאנחנו מחפשים תמיד, האיזון בין להיות עכשוויים, עדכניים ובשיא הקדמה, לבין הצורך באינטימיות ופרטיות שעוזרים לנו להתמקד ביצירות שאנו כותבים, בפגישות סיעורי מוחות שאנחנו עושים.

הכיף הגדול שם, זה האפשרות לבחור. האפשרות לבחור בכל פעם חדר אחר לשכור ולעבוד ממנו, משלל החדרים המשתרעים על פני 3 קומות. כך שהמח תמיד מקבל זווית חדשה של התבוננות ומכאן היצירתיות לפתרונות מגיעה. ואם אתם ממש רוצים, אתם יכולים לשכור אפילו קומה שלמה, אם אתם באים עם פמליה, H&M העולמית עשו את זה לא מזמן.

חדר ישיבות רגע לפני הרצאה. יח"צ,
חדר ישיבות רגע לפני הרצאה/יח"צ

אז אם יוצרים, מנכ"לים ואומנים צריכים את החשיבה מחוץ לקופסא כדי להביא פיצוח, העיצוב שם מוסיף לטובת הדבר, כאשר יש שם שילוב גאוני בפשטותו. עץ, עץ ועוד עץ. בגוון לא עמוק מדי, כזה שעדיין מעיד על רעננות. שוב, מודרניות אל מול יציבות שמשלבים כוחות.

איך אומר המנכ"ל והמייסד, איתמר שלו: "אפס פוזה. זה מה שגורם לאנשים חזור, הרגשת השייכות בלב הבועה התל אביבית".

איתמר שלו. יח"צ,
איתמר שלו/יח"צ

אז אם גם לכם בא לחשוב במקום שמספק הנעה ליצירה שלכם ולהצטרף למקום, תקפצו ללילינבלום 30, תבקשו את איתמר, הוא יכין לכם אספרסו ותבחרו מאיפה אתם רוצים לעבוד.

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully