וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הסלבריטאים עושים כסף מהתחביבים שלהם

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

27.1.2020 / 12:17

קים קרדשיאן עם ליין מוצרי טיפוח ואיפור, בראד פיט עם אהבתו ליינות, ציון ברוך עם אהבתו לאומנות ועוד שחקנים מהארץ ובחו"ל שכבר הצליחו לעשות כסף מהתחביבים שלהם.

מערכת וואלה!

הטיפ של גלית לסלבריטאים שרוצים להפוך את התחביבים שלהם לעסקים מצליחים לצד הקריירה בעולם המשחק. הוא טיפ מאד פשוט. "אם אתם כבר במעמד של ידוענות, תנצלו את זה כדי לפתוח עסק צדדי שלא בהכרח קשור לעולם המשחק".

מה היתרון של הסלבריטאי במהלך זה? 2 דברים עיקריים, האחד יש לו כבר קהל מעריצים ועוקבים שישמחו לרכוש מוצרים תחת השם שלו ואשר משויכים לו. יתרון נוסף, כאשר יש עסק צדדי שמכניס את הכסף, אין לחץ לקחת תפקידים שלא יושבים "בול", מאחר ואין לחץ כלכלי שלפעמים מאלץ שחקנים לקחת תפקיד, שהם לא בהכרח מאמינים בו או בתסריט.

והוסיפה: "כשיש עסק צדדי שעוזר להכניס תזרים מזומנים, ההחלטות לגבי איזה תפקיד לקחת, הופכות ליותר רגועות ושקולות וכאלה שבאמת עושות טוב לקריירה של אותו שחקן, אישיות ידועה".

בחו"ל אלו אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט שפתחו יקב מצליח, קים קרדשיאן עם ליין מוצרי הטיפוח ובארץ ראינו את עופר שכטר שכבר הספיק לפתוח אולם באולינג שני, את ציון ברוך עם הציורים המהממים שלו, שלום מיכאלשווילי שפתח חנות לצעצועי ילדים ועדי הימלבלוי שפתחה יחד עם בעלה מסעדה מצליחה בחולון ועוד רבים וטובים.

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully