וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטות ואימוני הכושר של הסלבס לפני תפקידי אקשן

בשיתוף אמילי צוקרמן

20.1.2020 / 9:56

אמילי צוקרמן מספקת טיפים מהשואוביז: סודות האיפור של מאפרת הסלבס, למה הסלבריטאים מעצבים את הסנטר שלהם, איך הם מוציאים לילדים דרכון אירופאי פורטוגלי, ממה להיזהר כשעושים החלקת שיער כדי לא להתאכזב כמו בריטני ספירס ועוד טיפים מהמנטורים שלנו שעובדים עם הסלבס

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

ונתחיל עם הטיפ של המאפרת שמאפרת בין היתר את סטטיק ובן אל, מוקי, מירי רגב, גלית גוטמן ואיך לא, דואגת שבכל העונות של הישרדות, גיא זוארץ לא יזיע על המסך.

המאפרת של הסלבס, ורד גני בטיפ לפנים

ורד גני מגלה לנו באיזה מוצרי איפור כדאי לנו להשתמש כשטסים ליעד חם, כזה שלא ימרח בגלל החום ולא יהפוך לעיסה ואפילו מגלה לנו איך איפרה את גיא זוארץ לאורך כל העונה של הישרדות.

גני: "כדאי להשתמש במסקרה עמידה במים, של שאנל, דיור. לשפתיים יש לנו פיגמנט שפתיים, שזה נותן מראה טבעי, אתם יכולים לראות אפילו על גיא". גני מוסיפה: "בסיס מאד מומלץ, גם פריימר. יש פריימר שהוא על בסיס מים, הוא גם ממלא חטטים שזה מעולה. אני משתמשת בפריימר של בנפיט, הוא מוצר מספר אחד בעולם, מוצר דגל. פודרה בהתאם ללחות".

הרשנו לעצמנו לשאול עם מה היא מאפרת את גיא, "חשוב בתנאי חום כאלה, לשים כמה שפחות פודרה ומינימום מייקאפ".

גיא זוארץ מנחה הישרדות. יח"צ,
מנחה הישרדות גיא זוארץ/יח"צ

המלהקת גלית רוזנשטיין, בטיפ מעולם הליהוק והאודישנים

הטיפ של גלית למי שניגש לאודישנים לתפקידי אקשן, הוא בגדול להגיע מוכנים מבחינה גופנית.
רוזנשטיין: "אם התקבלתם לתפקיד תדעו שאתם צריכים להשקיע גם בגוף שלכם, זה אומר לעשות הרבה ספורט, דיאטות, תזונה נכונה. כי בתפקידים כאלה כמו פאודה, למשל, או משימה בלתי אפשרית, או אפילו הסרט שבו גל גדות השתתפה כגיבורת על, יש צורך בהרבה מאמץ פיזי, גם אם יש לך כפיל לסצנות המורכבות יותר. בארה"ב זה ממש ידוע, בארה"ב מכניסים אותם לכושר לפחות חצי שנה לפני תחילת הצילומים".

גל גדות לובשת ז'יבנשי בבכורת וונדר וומן, לוס אנג'לס, מרץ 2017. GettyImages
גל גדות/GettyImages

גורו האנטי אייג'ינג של הסלבס, ד"ר צחי וידר וד"ר ענבל גת וידר, בטיפ לפנים

ביקשנו מד"ר ענבל גת-וידר, לספר לנו מה הסוד של הסלבריטאיות לפנים רעננות וצעירות והיא השיבה לנו בתשובה שלא ציפינו לה, אך מעניינת מאוד. ד"ר גת-וידר: "הסנטר מהווה נקודה מאד קריטית בעיצוב הפנים. אנשים לא מיחסים לו חשיבות, אבל מבחינה פרופורציונלית יש לו חשיבות ענקית. כמובן שמאד חשוב להבין איפה להוסיף נפח בסנטר, איפה זה יגרום לפנים להיראות צעירות יותר, רעננות יותר, מתוחות יותר".

שאלנו אם זה מתאים לכל גיל, וד"ר גת-וידר השיבה: "זה לא לכל גיל, צריך לראות מתי יש אובדן נפח, שלאחריו מתחילים לראות איזשהו קמט בסנטר, הפרופורציה קצת משתנה, שליש תחתון של הפנים נהיה קטן יותר".

ביקשנו מענבל שתגיד לנו מתי הזמן הנכון להגיע לעצב את הסנטר, ד"ר גת-וידר: "בד"כ אנשים יגידו לעצמם, משהו לא מסתדר לי בפנים, משהו מפריע לי, משהו קצת נופל. הרבה פעמים זה איזשהו שיפור קטן בסנטר שבאמת עושה פלאים". ומוסיפה: "זו פרוצדורה קטנה. מדובר במילוי המיועד לכך. יש כל מיני חומרים, אני ספציפית אוהבת להשתמש בג'ובידרם וולוקס. עם וולוקס צריך לחזור על התהליך, רק אחת לשנה וחצי שנתיים שזה מדהים".

ביונסה בטקס פרסי ה-VMA. GettyImages
ביונסה/GettyImages

גיא גמזו, שף ובעלים מסעדת האריא וה נו נו נו

בהמשך לאייטם הקודם שלנו, בו הסטייליסטית ליאת אשורי דירגה את מייגן מרקל ובר רפאלי ההיריוניות, שאגב נכון לשבוע זה, בר ילדה ובמזל טוב. ביקשנו מגיא שייתן לנו טיפ, מה כדאי לאכול בזמן היריון ומבלי לפגוע בטעם הקולינרי שלנו.

גמזו: "המון מבושלים, עדיף לא לאכול דברים נאים. כדאי לאכול במסעדות ממש טובות, כאלה שיודעים שהדגה בהן מאד טרייה".

ומה כדאי אם מגיעות אליך למסעדת האריא? גמזו: "דג מבושל, פילה מוסר ים, לברק בחמאת סויה בהירה, סלט שרימפס ויאטנמי שהשרימפס כמובן מבושל. סלטים, בשר כמובן שעשוי כמו שצריך, סינטה צרובה עם קציפה של ארטישוק ירושלמי ופטריות".

עו"ד מירב תותי אשבל, מתמחה בהוצאת אזרחות אירופאית פורטוגלית והמנטורית של הסלבס

שאלנו את מירב מה הסיבה לכך שהסלבריטאים מוציאים לילדים שלהם בגיל כל כך צעיר דרכון אירופאי פורטוגלי ואיך יש להם מלכתחילה הזכאות לכך? והאם היא רלוונטית גם לילדים של אופירה אסייג שממש לא מזמן התחדשה באזרחות אירופאית, דרך המשרד של מירב תותי אשבל.

תותי אשבל: "בגלל שלאופירה יש את הדרכון ביד, כשהיא אזרחית אירופאית לכל דבר, אפשר לאזרח את הילדים הקטינים שלה. אבל זה יכול לקרות, רק כשההורה כבר הפך לאזרח, כמו במקרה של אופירה." ומוסיפה: "זה עוד הליך קטן, די דומה לזה שההורה עבר. מי שמקבל את האזרחות אוטומטית, אלו הילדים שנולדו לאחר שההורה הפך לאזרח אירופאי".

ומסבירה למה כדאי לקדם הוצאת האזרחות האירופית לילדים עוד בעודם קטינים. תותי: "זה נכס לכל דבר. היתרונות הם רבים. מעבר לכך שכבגירים, הם יכולים ללמוד בחינם באירופה, רפואה או כל דבר אחר, או לשחק בחו"ל לא על תקן מכסת שחקן זר, שזה מגביל מן הסתם, אתה יכול לטפח את קריירת המשחק של הילד כבר בגיל צעיר ולא לחכות לגיל 18".

עו"ד מירב תותי אשבל, מתמחה בהוצאת אזרחות אירופאית פורטוגלית עם אופירה אסייג. יח"צ,
עו"ד מירב תותי אשבל עם אופירה אסייג/יח"צ

מעצב השיער שמייעץ לסלבס, רפאל אברמוב

שאלנו את רפאל, למה כדאי לשים לב כשעושים החלקת שיער? וממה להיזהר. אברמוב: "מבחינת החומרים שמשתמשים בהם, חשוב לראות שמשתמשים בחומרים שאין בהם פורמלין למשל. חשוב להשתמש בחומרים שיש בהם חלבונים למיניהם, שזה גם לא מזיק ואפילו יכולים לעשות טוב לשיער. זה גם לא חומר שהוא קבוע, זה נשטף מהשיער אחרי ארבעה, חמישה חודשים, ואז אפשר לחזור לצורה הטבעית של השיער אם רוצים".

כששאלנו מה הסיבה שחלק מהנשים בוחרות באופציה הזולה ואולי הקצרה, השיב אברמוב: "אני לא יודע, אבל יש לזה בטווח הארוך מחיר מאד כבד".

בריטני ספירס בהופעה. AP
בריטני ספירס בהופעה/AP

הטיפ של אמילי צוקרמן, מנחת התכנית טיפ מהשואוביז

מה שבטוח, כשאתה פרסונה עם זמן מסך, אתה לא יכול להסתפק בבינוניות, הכל חייב להיות ברמה הכי גבוהה שיש. אנו צריכים לשים לב לאופן שאנחנו מזינים את הגוף שלנו, כמה שעות שינה אנחנו צוברים, עשיית פעילות ספורטיבית קבועה ועד לדברים חיצוניים יותר כמו, איך להתאפר ובאיזה מוצרים כדאי להשתמש, מי דואג לנו לתחזוק האסתטי של הפנים, השיער שלנו, שהוא מרכיב קריטי בנראות הפנים והטוטאל לוק שלנו, מה נלבש ועוד.

הסלבריטאים שלנו בארץ כבר מתוחזקים על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, שמחויבים לתת להם את התוצאה הטובה ביותר בכל תחום וכמו תמיד אנחנו פה, כדי לחשוף בפניכם את הסודות שלנו מאחורי הקלעים ונותנים לכם את הטיפים הכי טובים מאנשי המקצוע שעובדים איתנו בטלוויזיה ועם הסלבריטאים.

עד התכנית הבאה, אתם יכולים לשתף אותנו בטיפ שהכי אהבתם ולכתוב בדף הנמצא בתחתית הכתבה, ותוכלו לקבל הנחת VIP מהמנטורים שלנו.

אמילי צוקרמן באולפן שואוביז. יח"צ,
אמילי צוקרמן באולפן שואוביז/יח"צ
שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully