וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאה, מלון הסוויטות האהוב על הסלבס

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

18.11.2019 / 14:15

3 הסיבות שבגללן הסלבס אוהבים לנפוש במלון אריאה היוקרתי ולמה שפע של מגבות יוצר גן עדן עלי אדמות

אריאה סוויטה דה לקס. יח"צ,
סוויטה דה לוקס/יח"צ

אריאה, מלון סוויטות המדורג בדירוג רשמי של 5 כוכבים, הוא המלון באילת אליו הסלבריטאים אוהבים להגיע ולנפוש, לפעמים כמשפחה ולפעמים כזוג, כשסבתא עושה בייביסיטר לילדים. הסיבה שהוא אט אט הופך למוקד עלייה לרגל של הסלבס, היא 3 מאפייני מחץ: הנוף המטורף שמשתקף מהסוויטות הפונות ישירות לים ולהרי ירדן, הלוקיישן שנמצא במרחק דקת הליכה מהטיילת והקניון ומאפשר ירידה ישירה מהמלון לחוף הים והאוכל המגוון והעשיר.

מה שכל הסלבריטאים צריכים מלבד שלושת אלה, זה פרטיות ושקט. הפרטיות מגיעה הודות לעובדה שלמלון לא מגיעים רק אורחים מהארץ אלה גם תיירים מחו"ל, כך שגם האווירה הכללית מאוד נעימה, לפחות בתקופות הלא מאוד עמוסות בשנה, והם יכולים ליהנות מאירוח אינטימי יותר.

אריאה, סוויטת רויאל גארדן. יח"צ,
אריאה, סוויטת רויאל גארדן/יח"צ

אחד הפינוקים הלא מוצהרים, היא כמות המגבות. בכל מקום בחדר יש מגבת, אם היו יכולים, היו שמים גם במקרר וזה, רבותי, פינוק אמיתי. לא צריך לחשב אם יישארו מספיק מגבות גם לרגליים וגם לאיסוף השיער, אבל מה עם הפנים ורגע מה עם הידיים? אז לא, אין צורך בחישובים כאלה, כי מגבות, באמת שהיה בשפע בכל רגע נתון ועוד לפני הריפילינג. זה אולי נשמע משהו מינורי, אבל השפע ניכר לעתים דווקא בדברים הקטנים.

אם כבר בחרו לבוא עם הילדים, הסוויטות באריאה מרווחות ונותנות להורים את המרחב והשקט שלהם ואם ממש בא לכם אז יש להם בשבילכם גם סוויטות עם חדר ילדים בנפרד מחדר ההורים. מה שנקרא, ללכת עם ולהרגיש בלי. רק שימו לב שהם לא ממוקמים ליד הטלפון ומזמינים כל היום דברים משירות חדרים על חשבונכם.

והבריכה, הבריכה עם נוף שלרוב תקבלו בחופשות מחוץ לארץ, צופה לים ולעבר הרי הירדן. בריכה גדולה ומאובזרת בפינות ישיבה מפנקות לצד עצי דקל שתורמים גם לאווירה האקזוטית וגם מפנקים עם צל מרענן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פורטוגליס פיצחו את ה-DNA הישראלי ואיתם כוכבי המירוץ למיליון האחים ממן

בשיתוף אמילי צוקרמן
אריאה בריכה. יח"צ,
הבריכה באריאה/יח"צ

ואם אתם מגניבים ובא לכם ללכת להופעה טובה, אתם תפגשו שם את יובל דיין, בין התאריכים ה-12-14 בדצמבר. פספסתם כי לא התעוררתם משנ"צ? אל דאגה, תוכלו לקפוץ להופעה של אברהם טל ואמיר דדון במלון אסטרל פאלמה מאותה רשת.

ותקראו לי פולנייה, אני מעדיפה אירופאית, הוקסמתי מגישת השירות האירופאית הסופר מנומסת, אדיבה וסבלנית. אמרנו אירופה בישראל? אמרנו.

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן
  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully