וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 טיפים מנצחים למי שרוצה להיכנס לתכנית ריאליטי

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

26.3.2019 / 8:28

למה התחברנו לאסף גורן יוצא וזוכה האח הגדול, איזה פריטים לשיער את חייבת לקחת איתך לתכנית ריאליטי ולמה חשוב שאת הבוטוקס שלך תעשי ממש סמוך לכניסתך לתכנית? בין אם זה 2025, האח הגדול או הישרדות - שואוביז מראה לכם מה צריך כדי להיראות טיפ טופ בתכנית ריאליטי

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

הטיפ של נילי בייטל

הטיפ של נילי בייטל, מלהקת העל של תכניות הריאליטי, הוא שתהיו אמיתיים וכן אפילו להביא אתכם את הטוב שבכם כבני אדם. אני תוהה אם יכול להיות שהקהל בבית באמת כבר מאס במי שמתכך מזימות, ולאחרונה מצביע עם הלב? אולי זה מה שקרה עם אסף גורן שלא פחד לחשוף ולהיחשף ובלי יותר מדי מסיכות והצגות מיותרות, זכה באהבת הקהל ובגמר האח הגדול VIP.

נילי מוסיפה שאין כמו לעבור עם מישהו תהליך, לעבור איתו את הקשיים, הדילמות, להתחבר לסיפור שלו. ועצה שלי, אל תנסו להמציא אחד כזה, או לנסות לשחק דמות כזו, כי במסגרת זמן של כמה חודשים יעלו עליכם. נדירים האנשים שיכולים לזייף למשך זמן ממושך מול מצלמה, בסוף המצלמה חושפת הכול.

אסף גורן שי חי האח הגדול VIP. צילום מסך
אסף גולן ושי חי/צילום מסך

הטיפ של ה"וידרים"

הטיפ של ה"וידרים" הד"ר שמעצבים את הפנים של מיטב סלבריטאי ארצנו, ד"ר ענבל גת וידר וד"ר צחי וידר, לשמירה על מראה פנים זוהר. אם את כבר בוחרת להיכנס לתכנית ריאליטי, ואם את יודעת שאת רוצה לטפל בבוטוקס או כבר מטופלת בבוטוקס, כדאי לך לעשות את ההזרקה סמוך לזמן הכניסה לתכנית, כדי שהאפקט יישמר לך לכל אורך התכנית ובעיקר אם את מתכננת להישאר עד הגמר.

עוד באותו נושא

איך קים עקפה בסיבוב את ביונסה?

לכתבה המלאה
אלכסה, ליהיא, שמחה, ג'ובאני. מתוך הישרדות, ערוץ 13, צילום מסך
אלכסה, ליהיא, שמחה, ג'ובאני/צילום מסך, מתוך הישרדות, ערוץ 13

הטיפ של רפאל אברמוב

הטיפ של רפאל אברמוב, מעצב השיער שמייעץ לסלבריטאיות על שמירה ושיקום השיער. אם את מיועדת להיכנס לתכנית ריאליטי ורוצה שהשיער יעמוד בכל הפנים והבייביליס, קחי איתך שלושה מוצרים שהם חובה ועדיף של מותגים טובים. תשקיעי בשמפו מתאים, מסיכה נכונה המותאמת לסוג השערה וקרם שיכול לשמור מנזקי חום ומנזקי פן ובייביליס.

דיירי האח הגדול. צילום מסך
משתתפי הישרדות VIP/צילום מסך

הטיפ של הכוהנס

הכוהנס, מעצבי הבתים של הסלב, שיתפו אותנו בפריטים שהם היו לוקחים איתם אילו היו נכנסים לתכנית כמו האח הגדול. כדי לשמור על הרומנטיות שלהם, אייל ואריאל אמרו שהיו לוקחים את המיטה שלהם, נרות לריח טוב ויצירת אווירה רומנטית, את הלאב סיט שלהם להתכרבלות ואת קיר הטלוויזיה שעיצבו יחד, מולה יוכלו להתקרב אחד לשני קצת יותר.

הטיפ של אושרית אורסטי

הטיפ של אושרית אורסטי, הקואצ'רית של בני הנוער והיועצת לנוער מככב. אם כבר הילדים שלכם נכנסו לתכנית אתגרית, עשו להם הכנה מקדימה, דאגו שהם מבינים שהכי חשוב זה ליהנות מהדרך ושיש הבדל בין תחרותיות להישגיות, בהישגיות, זה מדידה שלך מול עצמך ולא מול האחר וכך כל התקדמות שלך מול עצמך, מספקת כשלעצמה.

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully