וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר צחי וידר וד"ר ענבל גת וידר - מעצבי ומפסלי הפנים של הסלבס

ד"ר צחי וידר וד"ר ענבל גת וידר

20.2.2019 / 14:43

הוידרים, מעצבי הפנים וגורו האנטיאייג'ינג של הסלבריטאים, בטיפ לשימוש נכון בבוטוקס ואיך עושים "טופ מודל צ'יק בונז" מוצלח, כמו שאנג'לינה ג'ולי עשתה

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

ד"ר ענבל גת וידר וד"ר צחי וידר מעצבים את הפנים של מיטב סלבריטאי ארצנו. ל"וידרים" יש טיפ לשמירה על מראה פנים זוהר, גם אם את על אי נידח באמצע ריאליטי. "אם את כבר בוחרת להיכנס לתכנית ריאליטי, ואם את יודעת שאת רוצה לטפל בבוטוקס או כבר מטופלת בבוטוקס, כדאי לך לעשות את ההזרקה סמוך לזמן הכניסה לתכנית, כדי שהאפקט יישמר לך לכל אורך התכנית ובעיקר אם את מתכננת להישאר עד הגמר", משתפת ד"ר ענבל גת וידר.

ואיך עושים "טופ מודל צ'יק בונז" מוצלח?

"אם שחקנית רוצה לעשות 'רענון' לפנים שלה, אבל עדיין לשמור על מראה טבעי, היא צריכה להימנע מעיצוב מוגזם של אזור עצמות הלחיים כמו שעשתה מייגן פוקס", מייעצת ד"ר ענבל גת וידר, "עליה לנהוג בחכמה כמו שאנג'לינה ג'ולי עשתה, כשהשאירה גם מקום לקימורים הטבעיים של הפנים ובכך שמרה על מראה טבעי ולא הצטרפה למראה בובת שעווה בעלת חיוך שהלחיים לא משתפות איתו פעולה". שותפה לקלינקה וה"וידר" השני ב"וידרים" ד"ר צחי וידר מוסיף: "חשוב תמיד להקפיד על שני דברים עיקריים, עדיף להזריק את החומצה ההיאלורונית תוך שמירה על פרופורציה בין החלק הקדמי של עצם הלחי לאחורי, דבר שני, זה להשאיר מקום לחיוך שלא יוגבל ע"י עודף הזרקות באזור הלחיים, מה שנקרא, לא להגזים".

מייגן פוקס (ימין), אנג'לינה ג'ולי (שמאל). ShutterStock
מייגן פוקס ואנג'לינה ג'ולי/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully