וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אנשי טלוויזיה יכולים להבטיח את העתיד שלהם

בשיתוף אמילי צוקרמן

20.2.2019 / 13:30

השינויים בעולמות המדיה והצמצומים בכלי התקשורת, מחייבים יותר ויותר אנשי מקצוע "להזיז את הגבינה" בהפתעה גמורה ולמרות זאת, אולי יש אור בקצה המנהרה: הגיע הזמן שלכם להיערך לשלב ב' בקריירה

כתבת הבידור אמילי צוקרמן עם הכוהנס. אמילי צוקרמן, באדיבות המצולמים
זה הזמן לפתוח את הראש ולחשוב על כיוונים חדשים. אמילי צוקרמן/באדיבות המצולמים, אמילי צוקרמן

אחרי שנים בתעשיית הטלוויזיה בתפקידים שונים, אם בתפקידי הפקה, ע.במאי 2, כתבות שטח, ליהוק ותחקיר, בסדרות ותכניות, כמו רמזור, שבאבניקים, לעוף על המיליון, צוות הצלה ועוד, הגעתי לגיל 38 והבנתי שיש לי צרכים אישיים חדשים.

אני כבר לא רוצה לעבוד 12 או 14 שעות על הסט, יום אחרי יום ולתת לחיים שלמים שמתקיימים במקביל אליי להתפספס. גם צורך חדש שנוצר בי, שלווה למשל, ללכת לישון בלי דאגות ליום ההפקה שאחרי וסטרס מיותר. דאגה לעשרות אנשי צוות, שיקומו בבוקר בזמן, מוניות שיגיעו בזמן לאיסופים (אפילו כשיש מתאמת הפקה תותחית), לדאוג שלכל השחקנים נחמד וטוב, שעברו על טקסטים, שהבמאי/ית יהיו מרוצים שהסט מאויש בכל רגע נתון ומוכן לצילומים, לתת מרחב נשימה לביצוע הסצנה, כאשר לוחות זמנים של ההפקה נושפים בעורף ובצדק. וואו, רגע, קאט.

ימי צילום בשבילי וסטים לסוגיהם זה הדיסניוורלד האישי שלי, אבל במציאות של היום, אני מבינה שאני צריכה לעבור ולהכין את עצמי לשלב הבא בקריירה ובעיקר עכשיו כשיש לא מעט טלטלות בעולם הטלוויזיה ותקציבים נסגרים וקולגות מוצאים את עצמם בלי עבודה באופק. אז מה עושים ואיך מתכוננים לשלב הבא בקריירה? איך עושים את המעבר הזה? איך עושים זאת בלי לנטוש את הליבה של מה שאנו אוהבים?

שמתי לב שלא מעט קולגות שלי מהתחום, סיגלו לעצמם סוג של מקור הכנסה שני, בנוסף לתפקידם בטלוויזיה. מלהקים מהשורה הראשונה שפתחו קורס ליהוק, או יוצאים עם הרצאות בנושא, סטייליסטים שאחרי שהם מסיימים לעשות סטיילינג למגזינים ולקמפיינים הכי נחשבים, גם מעבירים קורס סטיילינג לקהל הרחב, מאפרות שמסיימות לאפר בבוקר את מיטב מנחינו, מאפרות כלות ברגע החשוב בחייהן וכן הלאה. שמתי לב שבאופן טבעי ולא מתוכנן, טוב, אולי חצי מתוכנן, כך הדבר גם אצלי. התפניתי לתעל כמה מיכולתי המקצועיות בתחום הטלוויזיה, גם למגזר הפרטי והעסקי.

זה הזמן להתעורר ולקחת את העתיד התעסוקתי שלנו בידיים ולפנות ימינה לקריירה חדשה/נוספת, במקביל לנוכחית. ואני? אני מלהקת מדי פעם כשיש משהו מדליק ותמיד נענית לימי צילום מעניינים, כשעיקר הפרנסה שלי היום, הוא כתיבת תכנים לעסקים וייעוץ על נראות נכונה בתקשורת. והחלום? להיות בקאסט של ארץ נהדרת.

שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully