וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תכנית "האח הגדול" מבוימת?

בשיתוף אמילי צוקרמן

19.2.2019 / 17:16

המלהקת נילי בייטל מנפצת מיתוס על האח הגדול, מגלה מה הטיפ שלה למתחילים בתפקידי ליהוק והאם היא תהיה מוכנה להיכנס בעצמה לתכנית ריאליטי

שם: נילי בייטל

כמה שנים בתחום: בטלוויזיה 20 שנה.

תפקיד נוכחי: מלהקת ראשית לתכניות, שעשועונים ופרסומות.

עבודה ראשונה: ישר אחרי צבא, מפיקה במחלקת פרומו ברשת.

סדרה/תכנית אחרונה שליהקת עבורה: האח הגדול VIP.

רגע מצחיק בעבודה: באחד הימים כשליהקתי את השעשועון של קשת, "אהבה ושקרים" עם אילנית לוי, המלביש מיכה הביא את הבגדים ליום הצילום, אזרתי אומץ וניסיתי להיכנס לשמלה שלה, שהייתה קטנה עלי בכמה מידות ונתקעתי. בואי נגיד שטוב שהיה צוות באולפן שיוציא אותי מהשמלה. בקיצור, אילנית אני לא אהיה בגלגול הזה.

View this post on Instagram

...הופה

A post shared by נילי ??בייטל (@nilibaitel) on

רגע מלחיץ מהסט: לא מלחיץ אבל מאד מבאס, כשליהוק שעבדתי קשה בשבילו, שירקתי דם כדי להשיג ובסוף לא יצא שישתבץ בתכנית, מכל סיבה שהיא ויותר מבאס, כשאתה מלהק לתכנית VIP שהליהוק שם מאוד אישי, כי בוחנים מעט אנשים ונוצרים קשרים אישיים תוך כדי התהליך.

רגעי שיא: מחוברים פלוס, האח הגדול VIP, כשאתה מלהק ונלחם על אנשים שאתה מאמין בהם כשהמערכת מפקפקת ובסוף הם מנצחים ואתה שמח בזה שסמכת על האינטואיציות שלך.

ליהוק שיחוק שלך: טל גילבוע למחוברים ולאח הגדול, ועכשיו לאח הגדול VIP, את אורלי רביבו ונרי ליבנה, שתיהן מנועי תוכן. גם עדי לאון- דליוורי, מספק את הסחורה. אני זוכרת כשקותי בא אליי לאודישן לאח, רשמתי לי בהערות בצד "הזוכה של העונה" והוא אכן זכה, כשמלהק אחר יכול היה בקלות לא להעביר אותו.

הדבר הבא שרוצה לעשות: יש לי אהבה בלתי נגמרת לאנשים, והמפגש עם האנשים גרם לי לאהוב את עצמי. אני תמיד פוגשת את נילי דרכם, יש לי את הזכות לעבוד בעבודה כזו ולשמוע ולפגוש עוד נשמות שנחשפות אליי. ולהמשיך לפגוש את נפש האדם ולפגוש אנשים שירגשו אותי ויפתחו לי עוד מקום בלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בחיים לא אעשה: לא אתלהק לתכנית ריאליטי, אלה אם יעשו עונה נוספת לאקדמיה לצחוק. (היא התחילה לעשות סטנדאפ).

סוד ממאחורי הקלעים: האח הגדול היא התכנית הכי לא מבוימת מז'אנר תכניות הריאליטי בישראל.

לא הרבה יודעים עלי ש: יש לי את הלב הכי רך וחומל ואני האדם הכי רגיש בעולם.

האני מאמין שלי: לפרגן, לאהוב ולזכור שלכולם יש מקום בפאזל, אם אתה טוב במה שאתה עושה, תמשיך ללכת בדרך שלך ובסוף תגיע. הרבה ענווה, לא משנה לאן הגעת בחיים, אני מעולם לא אמרתי לא לאף בנאדם שביקש עזרה, ייעוץ, חשוב לזכור שלא משנה שאני עובדת בטלוויזיה ומה אני עושה, שאני לא מעל אף אחד.

הטיפ שלך למתחילים בתפקיד: רעב פסיכי, לא לראות בעיניים, להיות מוכן לשעות לא שעות, ימים מטורפים, לא משנה כמה כסף מציעים לך, תיקח כדי ללמוד. לא יודע? תשאל. וכמובן, הרבה אנרגיה גבוהה.

שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully