פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      מאמנת הכושר של הסלבריטאיות עם הטיפים המנצחים לחיטוב וחיזוק

      "אני ממליצה למי שנכנס לתכנית ריאליטי לבוא לפינק רום לסדרת אימונים מסודרת". אירה דולפין מספרת מהי הטעות הכי נפוצה שמתאמנים עושים ואיך לעצב נכון את הישבן

      שם: אירה דולפין

      מאמנת את: נועם פרוסט, שני גולדשטיין, בל אגם, נטלי דדון ועוד סלבריטאיות

      כשאני מאמנת אני תמיד: מנסה להיות הכי יצירתית, שהתרגילים יהיו דברים שלא הכירו, שילוב של ציוד, לייצר אווירה.

      טעות נפוצה:אנשים חושבים שאם הם יעשו כושר ולא יאכלו הם יהיו רזים. זו טעות, כי אחרי אימון כושר חייבים לאכול כדי לבנות מסת שריר, כדי שהמטבוליזם יעבוד, כדי שנהיה חזקים, כי שריר שורף קלוריות.

      לפני אימון תמיד כדאי: אצלי בכל אופן, כדאי לא לאכול לפחות שעתיים, כדי להיות יותר קלילים.

      הטיפ שלי לעיצוב הישבן: הרבה הרבה סקווטים, דיפ סקווט, כמה שיותר, אפילו עד 200 סקווטים ועדיף כמה שיותר נמוכים.

      על מה נשים הכי הרבה רוצות לעבוד? ישבן, בטן וירכיים.

      הטיפ שלך למי שנכנס לתכנית ריאליטי אתגרית: ממליצה לו לבוא לפינק רום, להיכנס לסדרת אימונים אינטנסיבית. כמובן תלוי לאיזה תכנית הוא נכנס ומה שמצפים ממנו לעשות שם ואז גם יש התאמה לאדם הספציפי והמקום שהוא נמצא בו כרגע ולאן רוצה להגיע.

      הטיפ שלי לסלב: התמדה, להציב מטרות ריאליות. חשוב להתאים לכל אחד יעד ריאלי בהתאם לצורך, אם זה לצורך צילומי קמפיין, כניסה לריאליטי ואיזה סוג ריאליטי, ושוב, אני תמיד אומרת, השריר שהכי חשוב לעבוד עליו זה התמדה.