וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי צוקרמן מנחת התכנית טיפ מהשואוביז, בטיפ אינסטגרם לשחקנים

אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

11.7.2019 / 15:27

איך מלהקים את הקאסט לתכניות וסדרות ואיך שחקנים יכולים לעזור לעצמם לקבל תפקידים

הטיפ החודשי שלי מעולם הבידור הוא בסימן אינסטגרם ורשתות חברתיות בכלל. למתחילים בעולם המשחק וגם לאלו שכבר ותיקים ומוכרים, כאלה שכבר ביססו את שמם בתחום, תעבדו בזה. אם אין לכם חשק או זמן, שלמו לסטודנט, או אפילו לבן נוער אחראי שיתפעל את חשבון האינסטגרם והפייסבוק שלכם בין 2-3 שעות ביום, גם שעה ביום זו התחלה לא רעה בכלל.

בעידן של היום לא מספיק רק להיות מיוצג אצל סוכנים, אל תשכחו שסוכנים הם בגדר מתווכים, (תפקיד חשוב וקריטי כמובן) אבל הם לא אלו שמלהקים אתכם בסוף, זה תפקיד ששמור למלהקת ובמאי, או עורך במידה ומדובר בתכנית ולפעמים נכנסים גם שיקולי יח"צ והפקה. אז איך בוחרים בעידן של היום מי ישולב בקאסט, זה מורכב ממספר דברים, כשרון כמובן, התאמה לתפקיד/משבצת טייפקאסט, אבל לא פחות חשוב, האם אתה דמות שתהיה חלק ממנוע הרייטינג של התכנית, או הסדרה.

אם בעבר הטלוויזיה הייתה קובעת וממליכה את הכוכבים, היום חלק מאד גדול מהכוכבים נבחרים ע"י הקהל הרחב דרך הרשתות החברתיות וזה הכרטיס כניסה שלהם לטלוויזיה, כך שגם הוותיקים והמוכרים לא יכולים לאפשר לעצמם לקפוא על השמרים ולחשוב כי רשתות חברתיות זה בגדר טרנד, או סתם משהו להעברת שעות הפנאי, זהו כלי עבודה לכל דבר ומנוע רייטינג פוטנציאלי.

אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן
  • עוד באותו נושא:
  • שואוביז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully