וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו לגלות: מה הכי שיק בעיני הסלבס?

2.7.2019 / 13:41

אמילי צוקרמן מביאה: מיכל אנסקי עם הפריט האהוב עליה, מאיה ורטהימר עם גילוי מביך על בעלה וקים אור וסטפן מגלים מה בחיים לא ילבשו. מי הסלבס שקיבלו שיק מפנאי פלוס ומה הפריט הכי שוק שיש להם בארון

מערכת וואלה!

דניאלה פיק הוצבה בראש רשימת השיק של העיתון פנאי פלוס אבל מי עוד ברשימה, את מי מחשיבים הסלבס כהכי שיק ואיזה פריטים שוק יש להם בארון והם בחיים לא ילבשו? אמילי צוקרמן יצאה לאירוע לבדוק.

מיכל אנסקי לדוגמא לא זוכרת בכלל אם קיבלה אי פעם ציון שוק מפנאי פלוס והיא גם לא מגלה שום פריט שוק שיש לה בארון. לעומת זאת היא מוכנה להתגאות בנעליים שעיצבה שלדבריה הם שיק של ממש - הדבר הכי נוח בעולם שהיא לא יורדת מהם.

קים אור טוענת שמעולם לא קיבלה ציון שוק מהעיתון ומגלה שיש לה בארון מגפיים בצבע כחול בן אנד ג'ריס שהיא בחיים לא תנעל - אבל גם בחיים לא תזרוק.

מאיה ורטהיימר מספרת בכנות על הפעם בה קיבלה שוק מוצדק מהעיתון. "כשיצאה הקולקציה של ג'יג'י חדיד וטומי הילפיגר, אני ראיתי את כל האאוטפיט ואמרתי לעצמי או מי גוד, אני יכולה להיות כמו ג'יג'י חדיד. זה היה רגע מטומטם - אף אחד לא יכול להיות כמו ג'יג'י חדיד. נראיתי כמו מישהי שיצאה מהפיראט האדום".

סטפן שמח גם הוא לגלות מה שוק מבחינתו - חולצות חומות. לטענתו זה מכוער, בעיקר עליו שהוא חום בעצמו. "עדיף בכלל בלי חולצה", הוא אומר.

ולמי מפרגנים הסלבס הכי הרבה? כל התשובות ועוד בסרטון שלמעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully