וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן פוקס או אנג'לינה ג'ולי? הוידרים קובעים מי עיצבה את פניה טוב יותר

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

29.4.2019 / 15:18

יש לא מעט מפורסמות ומפורסמים שעוברים ניתוחים וטיפולים אסתטיים. איך עושים זאת נכון? ד"ר ענבל גת וידר וד"ר צחי וידר, שמעצבים את הפנים של מיטב סלבריטאי ארצנו, עם כמה טיפים חשובים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

בעולם השואוביז רבים מהסלבריטאיות והסלבריטאים מטפחים את המראה החיצוני ומקפידים על עור בריא ותזונה נכונה. אולם לזמן יש מהלכים משלו ולכן בשלב מסוים לא מעט מפורסמים ומפורסמות נעזרים בטיפולי ביוטי ובניתוחים כדי לשמור על לוק זוהר.

הרבה פעמים שחקניות משפצות את הפנים לפני אודישן או קמפיין וחשוב מאוד לדעת איך לעשות זאת נכון. ד"ר ענבל גת וידר וד"ר צחי וידר, שמעצבים את הפנים של מיטב סלבריטאי ארצנו, התארחו באולפן שואוביז של אמילי צוקרמן והסבירו על מה חשוב להקפיד לפני שעוברים טיפול אסתטי. "חשוב לא להגזים, שהטיפול יהיה במידה הנכונה. אפשר לראות שאצל מייגן פוקס מילוי הלחיים לא נראה טבעי, צריכים להישאר קימורי פנים וזה משפיע על המימיקה שלה", אומרת ד"ר ענבל גת וידר.

אנג'לינה ג'ולי, לעומתה, עברה עיצוב לחיים ואצלה השינוי נראה טוב בהרבה לפי הוידרים. אם שחקנית רוצה לעבור רענון פנים קל אז טיפול בעצמות הלחיים יכול להתאים. "לעשות עצמות לחיים זה מאוד חשוב וכדאי לא להזריק יותר מדי בחלק הקדמי אלא בצדדי, החלק הכי חשוב הוא הפרופורציות", מוסיף ד"ר צחי וידר.

בשיתוף אמילי צוקרמן, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully