וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה באולפן: מה משותף לגלית גוטמן, סמדר גנזי והוידרים?

בשיתוף אמילי צוקרמן

17.4.2019 / 16:05

אמילי צוקרמן, מנחת התכנית טיפ מהשואוביז, עושה סדר באולפן ואחרי הדירוג המפתיע שקיבל הבית של טיילור סוויפט היא מזמינה אתכם לבחור את הנושא הבא עליו ידברו בתכנית - אופנה או אודישנים? צפו

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

אז מה היה לנו הפעם, עוד טיפים של האנשים שעובדים איתנו מאחורי הקלעים בעולם הטלוויזיה ועם הסלבריטאים. אז לקחנו כמה ציטוטים חשובים שלהם מהתכנית ותמצתנו עבורכם.

אז קצת על בוטוקס, אבחון שיער נכון כדי שלא ייהרס לך, בעיקר אם את מנחה תכנית יומית, ובאיזו תדירות כדאי לכם לקרוא טוקבקים.

סמדר גנזי - מפיקת תצוגות האופנה בארץ

נתחיל עם מפיקת תצוגות האופנה בארץ סמדר גנזי, שמקדמת את אג'נדת הפרו אייג'ינג. סמדר ממליצה לכל אחת להימנע מהתעסקות עם הפנים ונותנת את שלוש עצות הזהב שלה, איתן תוכלו להתחיל "להיגמל" מלהזריק דברים לפנים שלכן וליהנות מהיופי הטבעי שלכן. טיפ ראשון, "התעלמי מפרסומות מהסוג הזה שמציפות אותך באינסטגרם או בפייסבוק". טיפ שני, "דברי לקמטים שלך ואימרי להם שהם חמודים", טיפ שלישי, "תפסיקי להשוות את עצמך למי שהיית כשהיית צעירה". אז הנה לכן שלושה טיפים קלים שאפשר להתחיל איתם. האם שחקניות ומנחות שהמקצוע שלהן מבוסס על מראה הפנים יאמצו את זה? נחכה ונראה.

סמדר גנזי, מפיקת תצוגות האופנה. צילום מסך
"תפסיקי להשוות את עצמך למי שהיית כשהיית צעירה". סמדר גנזי/צילום מסך

הוידרים - ד"ר צחי ויד וד"ר ענבל גת וידר מעצבים את הפנים של הסלב

הוידרים אומרים שאין סיבה שלא תפרגני לעצמך עם קצת בוטוקס. "יש טיפולים מאוד פשוטים, קלים ובטוחים, שאפשר לעשות כדי לגרום לכולם להרגיש יותר טוב עם עצמם", אומרת ד"ר ענבל גת וידר. "אתה יכול להישאר עם הזהות שלך, עם הטעם שלך, עם הפרופורציות שלך, כל עוד עושים את זה לא מוגזם", מוסיף שותפה, ד"ר צחי וידר.

הוידרים - ד"ר צחי וידר ד"ר ענבל גת וידר מעצבים את הפנים של הסלב. אמילי צוקרמן, צילום מסך
"יש טיפולי בוטוקס מאוד פשוטים, קלים ובטוחים". הוידרים/צילום מסך, אמילי צוקרמן

הכוהנס - מעצבים את הבתים של הסלב

נתנו לבית של טיילור סוויפט 4 שפכטלים, שפכטל אחד על השילוב בין המעקה של גרם המדרגות לשנדליר הזהב, שפכטל עבור המפתנים הצבועים בלבן המייצרים אשליה של גודל ומרחב והשטיח בסגנון אירופאי ויוקרתי. שפכטל נוסף קיבלה טיילור עבור עיצוב הסלון, שם יש הקפדה יפה על התכתבות במוטיבים של העץ, אפשר לראות בין הפסנתר והאח. שפכטל נוסף שהיה סוגר ציון מושלם של 5 שפכטלים, התפספס בשל היעדר קיר כוח, קיר דומיננטי, שהכוהנס חושבים שהיה עושה טוב לחלל.

הבית של טיילור סוויפט בבוורלי הילס. splash
הכוהנס חושבים שקיר דומיננטי היה עושה טוב לחלל. הבית של טיילור סוויפט בבוורלי הילס/splash

רפאל אברמוב, מעצב השיער שמייעץ לסלבריטאיות

רפאל מייעץ למנחות הטלוויזיה שעושות פן כמעט על בסיס יומי, ומציע להן בכל פעם "בקשי אבחון על ידי מכונה ייעודית, שתאבחן במדויק את סוג השיער שלך, זה ייתן למעצב השיער שלך את הנתונים המדויקים גם לאופן צביעת השיער שלך, גם לבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לך וזה יכול לפתור לך הרבה בעיות".

רפאל אברמוב, מעצב השיער. אמילי צוקרמן,
אבחני את השיער שלך. רפאל אברמוב/אמילי צוקרמן

אושרית אורסטי, קואצ'רית לבני נוער ונוער מככב

כשאושרית אורסטי, נשאלה, האם נכון לשחקן לקרוא - פחות או יותר - טוקבקים, היא קבעה בלי להסס, כן לטוקבקים! לא לפחד לקרוא. "קחו נשימה עמוקה ולא חייבים להתייחס לכל דבר", אומרת אורסטי, "אני קוראת אחת לשבוע, צריך לקחת בחשבון שזה חלק מהעבודה, לקבל ביקורת ואם מקבלים את זה בצורה טובה, אפשר פשוט להתקדם הלאה". אחת לשבוע זה בהחלט פחות מרוב האנשים שקוראים טוקבקים על עצמם, אבל בהחלט מינון שנותן את הדעת.

אושרית אורסטי הקואצ'רית של בני הנוער. אמילי צוקרמן,
אל תפחדו מטוקבקים. אושרית אורסטי/אמילי צוקרמן
שואוביז, בשיתוף אמילי צוקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully